Hoe krijg je een platte buik?

Wilt u af van die lelijke bultjes op uw buik? Maar uw verschillende pogingen om dat te doen zijn mislukt? Afvallen om je figuur slanker te maken is moeilijk, maar niet onmogelijk. Door de volgende tips toe te passen, zou u in staat moeten zijn om een platte buik te krijgen.

Eet een gezonde en evenwichtige voeding!

Het eten van een gezonde en evenwichtige voeding is de nummer één regel voor een platte buik. Dit betekent echter niet noodzakelijkerwijs dat u een ultrastreng dieet moet volgen. Integendeel, het is raadzaam om bij elke maaltijd voldoende te eten om een vol gevoel te krijgen. Dit zal helpen om het knabbelen te voorkomen, dat tot gewichtstoename leidt. Ten tweede is het noodzakelijk om elke dag fruit en groenten te eten. Omdat ze weinig calorieën en veel vezels bevatten, zijn ze uitstekende bondgenoten om een paar kilo af te vallen. Appels, peren, perziken, kool, broccoli, haver, enz. - de keuze is aan jou. U kunt ook kiezen voor caloriearme eiwitten zoals eieren, vis, wit vlees en kwark. Ten slotte zou het goed zijn de consumptie te beperken van gebak, cake en zoetigheden, alsook van frisdranken, die de omvang van de maag doen toenemen. Drink in plaats daarvan water en groene thee.

Doe aan sport!

Regelmatige lichaamsbeweging is essentieel voor gewichtsverlies. Buikspieren, joggen, fietsen, stevig wandelen, zwemmen - alles is goed om af te slanken. Om de buik platter te maken, is het bijzonder belangrijk de diepe spieren te trainen, d.w.z. de obliques en de transversus. Om dit te doen, concentreer je op sit-up houdingen. Ga op een turnmatje zitten en ga op je buik liggen, gesteund door je onderarmen en tenen. Houd deze positie 30 seconden vast en herhaal deze oefening drie keer. U kunt ook Pilates-oefeningen doen die de diepe spieren en de borstspieren versterken.

Kalmeer de geest!

Stress draagt bij tot een toename van de buikmassa. Het stimuleert de productie van adrenaline in het lichaam, waardoor de spanning, de hartslag en het energieverbruik toenemen. Om dit op te vangen, produceert het lichaam hormonen die de eetlust bevorderen. Het instrueert enzymen om zoveel mogelijk vet in de buik op te slaan. Leren omgaan met stress is dus nuttig om een slankere buik te krijgen. Concentreer je daarvoor op ademhalingsoefeningen die de effecten van adrenaline tegengaan door de hartslag te verlagen.
Bilimplantaten: wat zijn de resultaten?
Hoe vergroot je het volume van je borsten?

Plan du site